Sånt där lackar man på

Ja det är ju okej. Ska ut och dista så här senare på kvällen va. Många i laget är som sagt på texas relays som tyvärr inte blev nåt för mig men samtidigt så var jag inte redo för att åka heller så skit samma. Hursomhelst så ahde jag test idag och det gick okej. Det är bra najs väder här nu börjar kännas som sommar vilket är gött.
Byxor som jag köper har alltid dålig kvalité tyvärr. Idag sprack ett par längs ljumsken när jag kastade frisbee. Är bara att sy ihop va. Men på tal om kläder och sånt så lackar man ju på att folk snor kläder i tvättrummet. Har totalt blivit av med två långärmade löpartröjor sen jag började här. Tar hädanefter upp all tvätt till rummet så inte nån tråkig amerikan kommer och tar grejerna. Och ska man kalla sig kristen när man tar saker?! Va! In my ass!
Men men, gött att det snart är helg. Oklart vad som händer men det dyker nog upp nåt.
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0