Och sen så har vi lite förändringar

Ja vi har ändrat spring break planen. Nu blir det alltså New Orleans istället. Men det blir najs det med tycker jag. Det stod att välja mellan Chicago och New Orleans men det blev till slut det sistnämnda. Vi kan inte hyra bil förrän man är 21 så där sprack South Padre evenemanget.
Här i Texas är det bra najs väder. Körde en lättare dist idag och det kändes hyfsat bra. Körde våtväst i morse också. Bättre i knät nu också så hoppas det är på bättringsvägen. Men jag vet dock inte hur det är med formen. Lite oklart känns inte som man kommit i riktigt bra form nån gång sen jag började här. Skit samma det fixar sig.
Imorrn blir det psykologi prov så får se hur det blir med det. Ska väl försöka få högre än vad jag fick förra testet. Helgen som var var najs. Var på party i fredags och sen bio på lördan.
Nu blir det dusch sen studerande!
Peace/Glo

Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Roligt att läsa att träningen funkar och att knät blir bättre. Blir nog trevligt att se New Orleans under spring break. Det låter som ett bra resmål. Lite exotiskt i USA.

2012-03-01 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0