Yes!!!

Idag var det fullt ös på träningen. Det gick bra måste jag säga. Sprang 1000m på 2,34 och sen 10min vila och avslutade med 3*400m med 2min vila på 62s, 60s och 59s. Det är najs. Var ungefär som ett test inför bansäsongen. Tusingen skulle inte mosas in utan mer flytas in i ungefär 1mile tempo så att säga så det kändes bra. Blir najs med tävling nästa helg. Ska köra DMR på fredagen och då får jag nog springa 1200m och sen blir det 1 mile på lördagen. Trevligt! Har aldrig sprungit 1 mile så det blir gött at prova nåt nytt. Banan har jag hört är lite speciell i Lubbock dit vi ska. Den är helt rund!!! inga rakor, ingen dosering och 230m. Skumt!
Baksidan kändes bra idag vilket är asbra. Dock blev jag bra stel i vaden och fick nog förmodligen en härdsmälta som man brukar få efter hallman hemma i Sverige.
Går ju bättre i Fantasy PL nu. Börjar plocka placeringar i tabellen. Gött!
Nu blir det tvätt. Peace///Glo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0