Lite sådär halvt bra

Tjoooo!
Det rullar på hyfsat bra här. Igår uppstod lite problem. Fick ont i baksidan i slutet av intervallerna. Typ insidan av baksidan. Men det känns bättre idag och jag har fått treatment så hoppas det löser sig. Känns stelt men bättre iaf. Hoppas på det bästa. Lite synd att jag fick ont. Kändes hur bra som helst på träningen och har även gjort det på senaste tiden också.
Annars så är det chill. Äter bra god mat nu för the Bean har inte vart öppen (öppnar imorrn arrrrggggggggggghhhh!!!!) Har typ var tpå restauranger med track teamet som också betalar!! Hur bra som helst.
Men the bean duger väl. Behöver inte pass tiden så noga då heller.
Bilder från jul:
Julgran
Theo
Bror
The-o och jag
Nu ska jag se lite Family Guy. Peace! /// Glo

Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Hoppas att behandlingen fungerar bra!



2012-01-14 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0