Det är ju ändå najs!

Nu har skolan dragit igång. Var på psykologi idag på morgonen och sedan bibel på eftermiddagen. Helt okej. Har sedan engelska och astronomi imorrn.
Tog vilodag imorrn. Kändes att det behövdes när man inte vilat förra veckan. Sprang fartlek igår 5*2min med 1min joggvila med James. Gick bra tycker jag. Coach Woods gick runt och skjöt pistol varje gång vi skulle stanna för joggvila och starta igen. Fräckt! Riktig pistol va. Lite coolare än Coach Yamas visselpipa.
Snart dags för tävling. Yes! Fick en massa grejer idag från universitet. Man känner sig ändå lite bortskämd att få utbildning, mat, boende, böcker betalt och även skor, träningsgrejer etc. Och därtill får man också studiestöd från CSN. Men man har ju ändå gjort sig förtjänt av det sen tidigare så nu får man bevisa om man är värd det.
Detta var grejerna jag fick. En hel del alltså. Man ska ju inte klaga :)
Lyssnar ljudbok nu - Livet Deluxe. Bra bok måste jag säga. Nu blir det middag!
Peace///Glo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0