Stekigt

Det är ändå najs väder här ca 25 grader. Man ska ju inte klaga. Tävlingen med Conference i måndags var ganska långt under isen så det ska inte kommenteras. Nu är det slut på inomhussäsongen och utomhus börjar efter springbreak. Ska se till att springa bättre då. Eller jag bör rättare sagt.
På springbreak har jag och Blomman tänkt dra till South Padre. Skulle vara bra gött. Bara det att jag måste vara här på torsdagen så jag kan inte se Avicii eller DJ Tiesto. Jädra skit. Men jag vet inte hur det blir. Gött att åka dit blir det.
Imorrn har jag prov i bibel och det är ju inte det lättaste.
Nu blir det att dusch och sen blir det käk och studerande.
Är ju XL-galan i Globen imorrn! Där hade man ju velat vart med alltså. Min favorittävling måste jag säga. Lycka till alla där!
Det ser ju fint ut!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0