Snart tävling

Ja det är det men är inte förrän på måndag. Träningen idag gick väl okej. Kändes okej med knät men var så jädra stel i baksidorna. Körde tvåhundringar med Banjo: 2*6 med 1min vila och 4min sp. Fast blev ju bara 4 i sista serien för jag mjölksurade ner alltihop. Fart ca 27-28. Fint pass!
På måndag blir det Conference fast det räknas inte som det eftersom att de är någos slags try out för att kolla om det funkar. Ska iaf springa 1 mile. Får se hur det blir men jag hoppas det går bra.
Annars så är det ganska lugnt. Ingen premier league i helgen vilket är lite tråkigt. Har nyss lyssnat ut på ljudboken livet deluxe. Bra bok måste jag säga. Såg att det är på G med en ny snabba cash film vilket är najs.
Det är min bror Johans födelsedag idag också!
Nu ska jag sova och sedan blir det massage imorrn. Är ju inomhussm i helgen. Lycka till för alla där!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0