Så kan det gå

Det är chill. Hade ingen lektion i morse så drog och simmade lite i rec-centret. Men efter en kvart så kommer ju nån kärring och säger att jag inte får simma där för det inte är "öppet". Bara öppet mellan 05,30 och 8 och från 11 framåt. Jaja skit samma. Drar dit imorrn bitt istället. Har lite känning i knät så kör lite alternativt nu. Skit då! Hoppas det inte är nå allvarligt. Var på rehab imorse. Det är stramt i IT bandet säger trainern så får se hur det blir med där.
Sålde mina Atlas Copco igår kväll. Har vinst på ca 48% så det blir ca 3000 i vinst och ca 1800 efter skatt. Helt okej måste jag säga.
Hade astronomiprov igår. Det gick väl sådär. Fick ett C och hade ett stadigt C i psykologi förra veckan också. Men om man inte klantat till det på några lättare frågor så hade det blivit högre men det är ju där vi är nu dårå.
Nu ska jag dra vidare!
Peace/Glooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0