Dags for ny vecka

Sitter och skriver pa en engelska essay nu innan helgen tar slut. Skit! Men det kan ju inte alltid vara helg. Var och sag filmen Safehouse igar och den var riktigt bra. Samma regissor som i Snabba Cash och aven huvudpersonen i Jalla Jalla och JW:s skadespelare var med. Rekommenderas!

Sprang ett lattare langpass idag och man hade ju en hel del traningsvark sen passen tidigare i veckan aven fast jag tog vilodag igar. Men det har kants bra pa traningarna och har aven kort en del mangd nu sa det ar positivt. Sprang runt i snovader idag ocksa vilket ar lite skumt for sprang runt i korta tights och t-shirt i onsdags men detta ar ju Texas.

Har astronomi prov pa onsdag. Far se hur det gar men det blir nog bra. Forsoker fa salt pa snuset jag kopte i Tax freen innan jag kom hit men det gar ju sadar. Har bara lyckats salt tva dosor an men det kommer.


New York la man ju aka till fler ganger tycker jag!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0