Dags för äventyr

Har varit dålig uppdatering på sistone. Plugg, träning, tävling etc men nu är jag här igen. Tävlingen i Alburquerque, New Mexico gick väl okej bättre än förra helgen i alla fall men nu är det dags för nya grejer. Tunga grejer. Det är nämligen dags för tävling i New York! Yes! Det är sant. Jag visste inte om jag skulle få åka iochmed att det gått sådär halvbra på senaste tävlingar men idag fick jag beskedet. Vi är ca 20 stycken som åker så det är en del. Ska springa 1 mile på lördag och då j***ar säger jag bara. Bara in stenhårt och mosa!
Kommer att träffa Röjjan och eventuellt springa mot han för han ska också springa 1 mile. Trevligt!
Känner mig grymt laddad men det är bara åka dit och göra sitt så blir det bra. Bra att vi inte åker buss dit som vi åkte till New Mexico. Det tog ca 10 timmar men det funkade. Nu blir det flyg istället från Dallas och sen till the Big Apple, coach Loftons hemstad, mammas gata ni vet. Där trivs han som handen i handsken. Lofton var redan laddad och hade dragit på sig en keps som det stod New York på idag på vårat team möte. Sen var det massa instruktioner: Gå ej själva, tappa inte bort er, ha ingen I-pod på stan. inga pengar och plånböcker i ryggsäckar, gå över vägen då det är grönt osv. Men roligt blir det! Bra kul! Bra möjlighet. Mycket mycket sällan man får en sån här möjlighet. Så jag säger bra fuck off nu kör vi!
Ska åka med bussen 2,30 inatt till DFW och sedan går flyget 07,30. Skjut mig som Röjjan säger!'
Så här ser man ut efter 10 timmars bussresa
Peace!///Glo

Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Det låter som en spännande resa. Visa alla yankeers vad en viking kan! Lycka till New York, NY!

2012-02-03 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0