Ny sponsor

Var till mallen en sväng idag för att införskaffa lite nya kläder. Hittade en hel del bra på Hollister och billigt var det. Fick shorts, byxor, och 2 t-shirts för 500. Tyckte jag var bra pris ändå. Och sen så köpte jag nya hörlurar sånt där sony headset som hängs bakom nacken. 100 spänn. Gött att det är billigt här. Sen var det träning som blev sen mycket sen för de hade high school tävling på banan. Så drog igång passet sådär runt 21-tiden. Och sen så var de så shyssta att släcka ner banan med enb tredjedel av passet kvar. Blev lite så där lagom svårt att springa i mörkret men det var bara att bita i.
Men det gick hyfsat bra idag. Blev 12 tvåhundringar. 2min vila. Ingen sp som jag helst vill ha. På snitt ca 27,6 i lättviktare. Ja jo så är det. Det är bara att ligga i!
Var på Guitars igår som var okej. Inte lika mkt folk som förra helgen dock.
Nu blir det dusch sen kvällsmat sen sova. Imorrn ska jag också laga svensk mat - janssons frestelse till våran international food festival.
Yes sir! Ny sponsor som Bengans Gant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0