Chillar av och sa

Haller just nu pa att analysera en reklam fran Pepsi denna alltsa:



Ska skriva minst 750 ord om den men det far man nog ihop. Fick ta allt fran kylen pa Einstein Bros restaurangen i Campus Centret idag for de kommer ha stangt i helgen for det ar pask. Gott att fa ledigt lite. Men for min del blir det tavling. Det ska bli skoj. 800 och 4*400m. Mos blir det! Ska inte saga for mycket men jag kan saga att jag behover 1-2 veckor till for att komma i full gas snabbhetsmassigt. Men det ar ju dar vi ar nu dara.

Akte inte till Guitars ikvall. Manga skulle dit men jag jobbar klart den har engelska grejen sa jag inte behover stressa pa for att fa klart den till sondag. Fick ju aven 82 pa astronomiprovet igar. Och lararen curvar resultatet vilket gor att jag fick 90 det ar ju A va. Astronomi alltsa. Lite intressant ar det ju men lararen ar ju sa seg precis som svenska Joooorgen pa Rudbeck. Psykologi lararen som jag har ar cool. Lite Anders Sjostrom typ. Sen har jag ju bible ocksa. Men det rullar pa med den ocksa. Ingen speciellt rolig larare men han ar hyfsat chill. Samma med engelskan. Har inte haft nan lektion i engelska pa lange. Vi har sa kallad webcam lektion. Konferens over internet high tech va!

Vi hores! / Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0