Rapport harifran

Nu har jag vart har i en vecka. Tranade for forsta gangen idag. Kandes val sadar halvbra. Sprang en lattare dist. Men fyfan. Sprang vid 05.30. Vi samlas forst vid arenan hela laget och sen kor coach Woods ut oss till vagar med mjukt underlag. Det ar kolmorkt ute men han kor efter med bilen och lyser upp vagen for oss. Gott!
Annars sa ar det bra har. Har ett bra rum. Bor pa internat. Det var meningen att jag skulle dela rum med en annan. Alltsa jag blev ganska chockad. Jag hade vart och handlat tacke och kudde med min kompis James som ocksa springer. Sedan klliver jag in i det rum som jag fatt tilldelat. Sa ligger det en tjock kille i den andra sangen. Nej fy fan alltsa tanker jag bara. Nu skiter jag i det har. Jag vill bara hem till Dalarna. Men jag gick ner till receptionen med James och sa att jag ville bo med en idrottare. Men receptionisten ville inte ge sig. De sa han ar idrottare och bla bla bla. Fuck off tankte jag!
Sa jag sov dar den natten. Nasta dag gick jag ner till receptionisten igen. Nu tankte jag. Antingen sa byter jag rum. Eller sa aker jag hem. Sa jag sa att jag ville bo med en freshman. Alltsa en som nyss har borjat eftersom den tjocka killen var sophomore. Da gick det helt plotsligt jattebra. Sa jag flyttade in till ett annat rum som ingen bodde i. Yes!
Sen sa lyckades jag reservera rummet ocksa sa nu har jag det helt privat. Det ar anda hyfsat stort. Har arbetsrum, stort sovrum, en liten hall och en toalett.
Kurserna jag har ar val sadar. Har skrivarkurs, laran om jesus. Den ar ingen hojdare. Sen har jag learning strategies. Den funkar. Och sen har jag cornerstone. Den ar val sadar den ocksa.
Gott att ha kommit igang med traningen nu ocksa. De verkar tycka om att springa mycket mangd. De springer ju hur mycket somhelst verkar det som. Jaja det dar loser val sig.
Matkulturen har ar ju inte den basta. Pa vardagar ar maten i matsalen okej men pa helgerna serverar de bara hamburgare. Va fan! Sa jag gickm och kakade hos kenyanen och James igar. Jadra misch masch alltsa.
Men det blir sakert bra!
Vi hores

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0