Ey vad händer mannen? Saker och ting börjar röra sig

Jaja. Har nyss varit vid the Bean och käkat. Var helt okej mat. Fanns dock ingen omelett. Thailändskan som lagar dem var inte där haha. Lite synd för omeletterna är bäst. Bra kul när man ska säga vad man ska ha. Jag går till disken. Då säger hon: "And what can I do for you baby?" Och jag säger på engelska med dalmålsbrytning: Öööö yes I want to have ööö mushrooms,bacon, ham,jalapenos and onions." Så måste man gå igenom allt igen för hon glömmer bort. Sen häller hon upp äggen. "Cheese baby?". Ööö yes svarar jag. Sen när det är klart så säger hon: "There you go baby." Det är klassiskt. Eller har blivit en klassiker i matsalen. Men så jädra drygt att de lägger upp så lite mat varje gång. Har bara lust att säga: "Ös på mer kärring!" Men det är bara att ställa sig i kön igen och hämta en ny omgång.

Annars så är det chill. Imorrn ska jag till Dallas. Yes! Ska dit och kolla amerikansk fotboll. ACU mot Arlington. Förstår dock inte reglerna men det blir säkert bra. Eller jo lite. Vi spelade amerikansk fotboll på Tjärdals lektion en gång i våras. Kanske hinner att se Emil där också. Hehehe.

Kanske ska ut ikväll. Får se hur det blir med det. Måste börja skriva på talet. Jävla öde. Varför ska jag hålla tal just nu? Ja vad ska man säga. Kommer nog tappa bort mig åtskilliga gånger. Haha. Man kan ju börja prata svenska om jag tappar bort mig. Det blir nog säkert succé. När ingen fattar alltså.

Lägger upp lite bilder härifrån då:


Mitt rum



Hallen



Arbetsrum


Toan




Träningsplanen för amerikansk fotboll. Vid läktaren längre bort ligger friidrottsbanorna.
Stadion heter Elmer Gray "Home for National and Olympian athletes" Grejer det!


Lagmiddag i kenyanens, James och Spencers hus



Detta är ju jag då


Närmast tysken Fabian, Erik och Pike


Trey och Spencer

Det var allt. Mer kommer!

Peace


Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Din lägenhet ser ju riktigt fin ut. Riktig lyx på campus.



Till mattanten är det väl bara fortsätta med den engelska konversationen. "Please mor of all stuff, Baby", om du vil slippa köa upp igen.



Vad blev det för ämne i talet?



swe , Momd Dad

2011-09-20 @ 22:21:51
Postat av: Pappa Hans

Roligt att se kort från din lägenhet. Den ser riktigt fin ut! Riktig lyx på Campus.



Hur mäter sig "the Bean" mot Eldqvarn. Verkar iaf ha trevlig personal.



Har hämtat ut iPoden och laddat upp den. Funkar nu!



Hur var fotbollen i Dallas? Förstod du reglerna? Var Emil där också? The two Swedes.



Have a nice day!



We love you, Mom and Dad!

2011-09-20 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0