Det rullar pa

Tranat svintidigt idag igen va. Upp klockan 05 varje dag sen mandags. Fy fan alltsa. Jag har nu fatt min I-pod touch. Gott! Har inte hunnit anvant den an men den ar sakert bra. Snart dags for lektion. Blir learning strategies.

Annars ar det bra har. Ska fixa ett par skor. Coachen gav mig ett par neutrala men jag maste ha med pronation. 

De serverade grot idag i matsalen forresten. Fint. Matkulturen ar ju som sagt inte den allra basta har.

Har san jadra traningsverk alltsa. Inte sa konstigt med tanke pa att jag inte tranat pa lange.

Har inte tagit nan bild an men det kommer. Har kopt en ny kamera forresten. Den andra blev det problem med pa resan hit.

Vi hores!




Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Du blir en riktig hårding med de tidiga morgnarna. Det är väl Loftons påhitt. Han verkar ha lite Marine corps style. Vad har Lofton för sorts bil när han är ute och lyser på vägen? Hummer? Är kör han på gräset mellan motorvägarna. Synd att det inte kan bli så mycket Honkey-Tonk då. Bra att amerikanarna har fattat att de skall äta gröt. Men du vet "amerikarna...."!



Mamma har blivit Skype användare. MonaLisaGleimar. Det kan bli Skype session. Skall bli kul och se hur din våning ser ut. Värsta lyx!

2011-09-07 @ 19:13:02
Postat av: Pappa Hans

Du blir en riktig hårding med de tidiga morgnarna. Det är väl Loftons påhitt. Han verkar ha lite Marine corps style. Vad har Lofton för sorts bil när han är ute och lyser på vägen? Hummer? Är kör han på gräset mellan motorvägarna. Synd att det inte kan bli så mycket Honkey-Tonk då. Bra att amerikanarna har fattat att de skall äta gröt. Men du vet "amerikarna...."!



Mamma har blivit Skype användare. MonaLisaGleimar. Det kan bli Skype session. Skall bli kul och se hur din våning ser ut. Värsta lyx!

2011-09-07 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0