Det går bra nu

Ja då har vi haft möte med coach Lofton idag igen. Alltid lika roligt varje gång. Ett citat från mötet: "One thing I have thought about this first 4 weeks is that most of you have screwed up your schedule. So everyone has time over for practice different times. And there is no possibility on this earth that I can be on the track from the sun goes up until it goes down. Because I have also a life even if you not believe it. A little life."

Träningen har gått bra hittills den här veckan. Vi hade fartlek i morse 05,30 i vanlig ordning. 10*2min med 1min vila + 5*1min med 30s vila. Gick bra tycker jag. Hoppas man kan komma hyfsat i gasen till tävlingen i Oklahoma i helgen. Men jag vill inte ha så stora förväntningar. Vi tar det som det kommer.

Nu måste jag duscha och sen ska jag till the Bean och käka och sen blir det study hall. Måste ju få ihop mina 6 timmar i study hall. Annars blir jag bestraffad av Lofton. Då är det kört!

V höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0