Chill i biblioteket

Chillar av i biblioteket nu va. Korde backe i morse. Gick hyfsat bra. Framsteg iaf. Har ju inte kort kvalite pa ca 3 veckor nu. Lite kul for coachen sa bara kor 15min totalt. Uppfor backen och jogg ner till starten. Ganska simpelt. Fast ingen SP. Sant gillar man inte.

I gar var dock ingen hojdare. Vi skulle kora troskel. Nar jag var uppe i 3,40 fart ca hade jag max puls. Sa fick avbryta det passet. Hoppas att jag kan komma igang med traningen ordentligt nu. Kom upp i 197 (ca 5-10 slag under max) i puls som hogst idag sa det ar ju bra.

Det ar bra schyst bibliotek de har har. Bara Mac datorer. Gott att det ar helg nu. Har en del plugg att gora man annars sa ar det chill. Skont att inte behova ga upp 5 nu iaf. Men nasta vecka borjar det om igen. Samtidigt sa ar det ju sa jadra varmt pa dagen. Vi tranade pa eftermiddagen igar och det var bra varmt. Sa det finns ju bade fordelar och nackdelar.

I-pod touchen ar bra kul. Har laddat ner massa appar med spel, malservice for premierleague, spotify m.m. Jag har ocksa fatt I-poden som jag hittade i Sollentuna i varas. Den ligger i polishuset i tryggt forvar. Sa det ar bara att hamta. Da har man plotsligt tva I-pods. Fint!

Snart dags for lektion igen!

Vi hores




Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Kul att träningen ger resultat. Men, ingen SP? Har Tjärdal varit där och gett råd?



Det blir rutin. Upp tidigt på morgonen varje veckodag. Sen kompletterat med gröt. Rena Gunde Svan stuket!



Jag har kollat med Sollentuna polisen och planerar att hämta I-Poden nästa lördag.



Trevligt att de har ett fint bilbliotek. Underlättar studierna, om du inte sitter och spanar på cowgirls



2011-09-09 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0