Antligen fredag

Snart dags for kapelltid. Har varit en vecka med mycket plugg och en hel del traning. Ar inte riktigt i gasen an med traningen men det kommer. Har fortfarande en del slem kvar i halsen men de blir langsamt battre. Har sprungit intervaller i tisdags, Milerepeats, alltsa 1000m intervaller fast 1600m istallet. Korde 3st med 90s vila sen lite 2minutare. Jag kande mig inte i form men bra att ha kommit igang. Igar var det troskel. Sprang i 35min i ca 3,45 fart.

De kor ju bra mycket mangd har som sagt. Maste halla igen lite. Framforallt nu i borjan nar jag precis kommit igang. Sen maste jag studera en hel del. Ingen hojdare. Ska halla tal ocksa nasta vecka. Ingen hojdare.Hade prov igar i Jesus kursen. Gick val sadar. Hoppas man klarar det. Var 70 fragor med 5 olika svarsalternativ. En hel del.

Laget har tavling har pa hemmaplan forresten imorgon. De ska springa 8km. Festligt! Men jag staller inte upp. Jag kanske ska tavla om ca 2-3 veckor.

Vad hander i helgen da? Oklart. Ska forsoka att kopa en kyl. Skulle vara fint. Kanske drar en vanda till The Rec center ocksa dar de har pool och grejer.

Man borjar vanja sig vid de tidiga traningarna pa morgonen. Upp 5.00. Men den har veckan hade vi bara gemensam traning pa tisdan och torsdan! Precis som hemma alltsa. Disterna fick man springa sjalv. Perfekt. Sa som man vill ha det. Sen har jag styrketraning varje tisdag och torsdag. Tunga grejer.

Men livet rullar pa. Nu maste jag dra till kapellet sa jag samlar ihop alla de 55 ganger jag minst maste ha den har terminen. Pa aterseende!

Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Trevligt att träningen rullar på.



Hoppas att Jesus tentan gick bra. Sen är det väl skönt att beta av de 55 kapellbesöket. Du har väl gjort en bit på vägen. Kanske blir en skön vana med lite kontemplation.



Vilket ämne skall föredraget handla om? Spännande att tala på engelska!



Mycket folk i Ludvika och Västerås frågar om hur du har det i Texas!

2011-09-16 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0