Anlant till Abilene

Yo!
Nu ar jag har. Har varit har i tva dagar nu sa det ar chill. Fy fan vad varmt det ar. Typ 40 grader. Har inte tranat nanting an for jag ar fortfarande forkyld. Men hoppas jag blir frisk snart. Dem tranar svintidigt har for det ar sa varmt. De tranar typ vid 05.30 tiden. Kvalitetspass ocksa vid den tiden. Harda bud alltsa.
Coach Woods ar ju bra cool. Och aven Lofton som ar chef for all friidrott har. Han glider runt med basker.
Jag tror att Woods passar mig bra som tranare. Blir gott att komma igang med traningen igen. Har fyllt i hundratals papper har. Det ar deras grej va.
Kenyanen som har gjort 28 pa milen har tyvarr slutat men han ar har och pluggar i ar. Fett cool ar han med. Sen har jag traffat en kille som heter James som ar bra skon ocksa. Har inte valt mitt mobila laromedel an men jag kommer inte att valja en telefon. Det kostade 70 dollar per manad for att ringa med den sa jag skiter i det. Har kopt en annan mobil istallet. Nu kan jag antingen valja en I-pad eller en I-Pod. Far se hur det blir med det.
Jetlaggen borjar ordna upp sig ocksa sa det ar gott. Jag hoppas att alla har det bra i Sverige!
Coach Liss och jag dagen innan avresan
Blomberg och jag innan avresan i Kopenhamn
Vi hores!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0