Otroligt bra

Just idag sa ar det valdigt chill i skolan. Hade en lektion pa morgonen och da lamnade jag in min essay. Sen har jag lektion kl 1 i Cornerstone och da kommer vi nog bara att snacka om nan historia och tjata om det har critical thinking. Mycket intressant! Men det ar helg snart och det ar gott. Blir Halloween party ikvall ocksa!

Traning i eftermiddag med Chris Woods. Ska kora nan form av lopstyrka. Han sa igar att man ska ha ett rep runt midjan med en vikt och springa. Later skoj!

Annars sa maste jag skriva tva nya arbeten. Ett ska vara klart pa mandag och det andra pa fredag nasta vecka.

Just nu ar det ganska kallt har. Har gatt fran svinvarmt till kallt pa bara nan vecka. Hoppas det blir varmt igen snart. Tranade pa rull band igar eftersom det osregande ute.

Till helgen vantar spannande Premier League omgangar!


Coach Jama pa S-valdo

Hare bra va. Peace///Glo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0