Man gor ju framsteg

Chillar av i biblioteket nu. Traningen den har veckan har gatt hyfsat. Sprang tusingar igar som gick okej. Tavlingen i tisdags gick riktigt daligt. Var sliten sen forra veckan sa det gick tungt. Banan var ocksa mycket lerig. Det var ungefar som att springa i ett trask. Jag tror att det var den samsta bana jag sprungit pa nan gang maste jag saga. Och sen ska vi tavla pa samma bana nasta lordag pa conference. Ingen hojdare. Bara att bita i.

Skolarbetet gar bra nu. Har en hel del att gora men har fatt bra betyg nu pa senaste tiden. Hade 78 % pa senaste provet i Jesuskursen och ligger pa B i engelska. Ska ocksa satta upp mitt schema nu for varen. Funderar pa om jag ska byta major till grafisk design eftersom att jag vill ha Cad-kurser. Till varen kommer jag att ha i princip samma schema som jag har  nu. Bibel kurs, engelska, matte och cornerstone.

Nu ska jag pa lektion kl 1 sen blir det lattare dist med kenyanen.

Imorrn ska jag ga runt skolan med svenska flaggan.

Hores! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0