Helg

Söndag nu. Gött. Har inte gjort särskilt mycket i helgen. Följde med XC laget till Wichita Falls igår för att kolla när de tävlade. Coachen hade sagt till mig att jag inte skulle tävla den tävlingen. Men på tisdag blir det tävling. Blir 8km i San Angelo. Får se hur det går. Kommer nog gå bättre än i Oklahoma hoppas jag. Det var ju riktigt jobbig bana där. Kom på 259:e plats av 320 så hoppas på lite bättre resultat. Hade tiden 28,11 så kan göra bättre.

Är Conference om två veckor så då är det dags att leverera. Vi har en del press på oss att vinna Conference eftersom vårt lag har vunnit den i 20 år i rad. 20 år det är mycket det. Men vi ska göra vårt bästa.

Har prov på tisdag i Jesus-kursen. Skjut mig som Röjjan säger. Haha. Sen ska jag skriva uppsats om hur amerikaner definierar hälsa. Intressant.

Har blivit en hel del mängd nu. Förra veckan blev 80km och den här kommer att bli 90km. Kommer gå ner i mängd nu nästa vecka igen.

Väntar på att min I-pod ska komma tillbaka. Har skickat in den på reparation för två veckor sen. Hoppas den kommer snart.

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Pappa Hans

Du gör som du brukar göra. Du gnager dig stadigt uppåt. Det var en rejäl distans du har sprungit igenom. 90 km är ju som ett Vasalopp

2011-10-10 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0