Conference

I helgen var det conference. Vi placerade oss som 2:a totalt vilket inte var bra eftersom att vi brot den 20 ar langa sviten. Ja vad ska man saga. Jag raknades tyvarr inte in i poangsammanslagningen eftersom jag var 6:a och det ar bara de 5 forsta som raknas om det inte blir for jamnt mellan lagen. Men jag ska val inte vara for missnojd med min insats. Eller nja det var val anda godkant i och med att jag inte ar i toppform och det har varit hard traning den senaste tiden. Nu aterstar att se vad for traning det blir fram till jul for terrangsasongen ar slut nu for min del. Eftersom vi inte vann conference blir det ingen regionals for laget.

Skolarbetet gar hyfsat bra. Haller pa och skriver arbeten hela tiden. Massa uppsatser och sant. Till thanksgiving blir det att dra ner till Blomberg i Arlington och ga pa six flags. Blir bra najs det :)

Vann ju forovrigt Premierleague omgangen den har veckan sa jag borjar ju avancera i varan interna liga.









Nu blir det learning strategies!

Peace////Glooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0