Chill!

Den har veckan lagger jag upp traningen enligt mig sjalv. Jag ska egentligen vila den har veckan men kanner att jag redan haft min vila och att jag vill trana pa nar jag precis kommit igang. Sa igar var det lattare troskel, idag dubbelpass med dist och imorrn preliminart 1000m intervaller med kenyanen. Iaf VO2 Max betonat. Det ar ju stort att fa trana med en kille som gjort 28,20 pa 10km. Synd att han har tavlat i fyra ar redan sa han ar inte eligible langre.

Skolarbetet gar hyfsat bra nu ocksa. Fick A pa senaste essan i Cornerstone sa det ar ju inte kattskit! Jag ska val inte klaga pa skolarbetet. Visst allt ar pa engelska men jag har inte sa tunga kurser. Har bara fyra klasser den har terminen och kommer att ha det aven nasta termin. Till kommer jag att ha i princip samma schema bara att jag byter ut learning strategies till Life Time Wellness. Det later ju hyfsat chill.

Kul att det har startats en blogg for livet pa lopargymnasiet! Laste den nyss. Har ar lanken till den: http://livetpalop.blogg.se/



Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0