Vasaloppsvecka

Yo! Nu befinner jag mig i Kläppen i Sälen. Är här med min syster och hennes bebis samt mina föräldrar. Hyfsat chill. Var hos Pettersson i Mora från tisdag till fredag. Igår åkte vi stafettvasan som gick mycket bra. Vi kom på plats 47 vilket var en förbättring med ca 20 placeringar sen förra året. Var ganska dåligt före när jag åkte min sträcka. Snön smälte och det var inget vidare glid. Hoppas att det blir bra före tills imorrn då jag åker 9 mil och inte 9 km som jag åkte igår. Blir bara att mosa på!

Har tippat att Tynell ska komma på pallen på Vasaloppet. Får se vilken tid jag själv glider in på. Ska inte spränga mig i början utan chilla av lite i början. Har köpt en massa energibarer, geler, såna där kuddar med sportdryck samt tabletter som skall förebygga kramp. Lä ju bli svinigt bra. Måste vara vid starten i Sälen tidigt. redan vi 06 tiden närmare bestämt. Sedan blir det att ta ledigt på måndag. Fint!

Idag är det premierleague också. Har tippat stryktips igen. Är ju med i tips-sm men det går ju sådär. Tror jag har 34 rätt efter 4 omgångar.

Jaja ha ett fortsatt trevligt lov.


Theo. Eller The O som han också kallas


Stafettlaget "Skiing for Hans Persson"

Mvh Gloo


Kommentarer
Postat av: Fan nr 4

Hallo, hur gick det då ? Har väntat länge på rapport? Körde omkull,blev omkörd eller helt enkelt bortförd ?

2011-03-10 @ 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0