Mannen, myten och legenden - Antonio Saaranen

Ingen mer skola. Yeah man! Det är sant. Inget mer för detta år. Bra fint är det. Studenten på fredag som väntar.
Idag har jag vart på stan med Antonio, käkat planka, chillat i Kungsträdgården och sett på The Fast and the Furious 5.

Jag har tänkt att berätta om min vän Antonio Saaranen. Han går på Rudbecksskolan liksom jag och han är mycket känd på löpargymnasiet.  Jag har gett honom smeknamnet Mr. Löp eftersom han hänger så mycket här. Han går också under smeknamnet Löpargymnasiets Aftonbladet (citerat av Johan Halén). Jag brukar också kalla honom för HÖ Antonio Saaranen. Det kommer alltså ifrån Ola Liss. Antonio har koll på alla löpare. Främst oss i tvåan och trean. De ämnen som han är mest insatt i är relationer och äktenskap. Han är en oerhört social person och en skön snubbe helt enkelt. På nätterna kommer han ofta hit och sover ruset av sig efter en krogrunda. Anledningen till att han inte åker hem är att han bor i Väsby som ligger en bit härifrån. Inte lika långt som till Ludvika men iaf. Hur som helst så är det kul att lärt känna känna honom. Han är också lik min kompis Vladi i Ludvika. Peace Man!

Imorrn är det tävling på Stadion. 800m. Mos blir det!

 
Vladi trollarn!


Antonio Saaranen

Lika som bär va!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0