Yeeeeeyyyy

Sen kväll. Som vanligt då. Studerat lite Matte E. Imorn blir det träning på Bosön. Blir nog trevligt. Har aldrig tränat där förut. Har bara gjort syreupptagningstesterna där. Igår var det jobbiga intervaller på bandet. 3*2*1000m vila 1min. Sp 3min. Men det tar ju lite tid att komma igång. Fullt naturligt.

Ja annars har det väl inte hänt så mycket. Dist i morse och våtväst på kvällen var dagens träning. I övrigt är det två prov inom snar framtid. Matte på måndag och historia på onsdag. Har skavsår på fötterna. Inte najs. Var basket på idrotten idag också. Satte en fin 3 poängare.

Skolan har inte svarat mig än. Drygt! Blev ju asglad när någon skola föränn gångs skull svarar med ett positivt svar. De kanske har ändrat sig. Jag kanske har för dåligt tålamod. Många faktorer som spelar in. Skolan ligger i Jersey City. Alltså på andra sidan av Hudson Floden. Coolt. New York på andra sidan. Jag skulle alltså kunna vinka till Röjjan på andra sidan floden om jag börjar på den skolan. Nice! Men skit samma det får bli vad det blir.

Premier League i helgen då. Toppar fortfarande våran interna liga. FFår se vad som har hänt efter helgen. Spännande!

File:Euler's formula.svg
Euler själv. Hans formel bredvid i ett komplext talplan. Intressant va! Matte E är ju fest.

Godnatt!/ Glo


Kommentarer
Postat av: Röjan

Fan va najs! Men sök till Manhattan College istället så behöver du inte ens vinka ;D

2011-01-16 @ 00:50:19
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Röjan

va heter skolan förresten? :P

2011-01-16 @ 00:53:09
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0