Nåja det är dags för uppdatering eller vad säger övriga Bymademedlemmar!???

Kläppen var najs. Firade nyår och åkte slalom. Var inte där så länge. Torsdag-Söndag men det räckte gått och väl. Är ju inte jättemånga pister. Liknar lite Romme i Borlänge. Men det är ju alltid kul med slalom. Var bra länge sedan jag åkte. Tror det var två år sedan.

Nu är det slutätet på penicellinet och jag kan också träna för fullt. Gött! Lunginflammation in my ass säger jag bara.

Var på löp i tisdags. Hämtade mina löparskor och lite träningskläder. Kändes lite onödigt att åka ända till Sollentuna för att hämta löparskor men så kan det va. Sprang en dist när jag väl var där. Första passet på ca 3 veckor. Kändes bra tungt. Men kul att vara igång igen! Träffade Hans, Lissen, Blomman och Widing där. Var sedan och käkade lunch på Pizzeria Häggvik med gänget. Så jädra najs pizzeria alltså.

Idag har jag distat igen. Kändes lite lättare idag men grymt tungt i benen. Är ju så mycket snö ute också. Blir nog lite rullband nästa pass. Skottade snö på balkongen idag också. Yeah. På kvällen träffade jag Vladi. Han har nyss fått körkort btw. Vi drog ner till studion men vi kom tyvärr inte in. De har gjort om med lokalerna där så vi får fixa tillgång till den nya lokalen där studion nu håller till. Tråkigt men så kan det va. Vi drog och gymmade istället. Körde lite bål. Kan ju behövas med tanke på att man inte tränat på ett tag. Sedan drog vi ner på stan för att kolla om det fanns något ställe som visade Premier League men de skulle snart stänga så det blev inget av. Jag drog hem till mig och streamade några matcher istället. Fint!


Kläppen är ju fint

Måste ju också tillägga att jag krossar i våran interna liga i Fantasy Premier League. Ja det var väl bara det jag hade att säga! ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0