Måndaaaaaaag!

Ja då var det slut på helgen. Gick alldeles för fort tycker jag men så är det ju ofta.

Var prov idag. Tyckte de var svårt. Iaf de sista 3 uppgifterna. Men man får hoppas på det bästa. Skivstångsstyrka idag med Edman. Trevligt som alltid var det. Sprang lite på bandet innan.

Vad hände i helgen då?

Lördag

Var kul att vara på Bosön och köra lite intervaller med ööö Tureberg. Men det gick lite segt. Sprang 150-ingar. Efter passet stannade vi och käkade vid nåt gatukök på Lidingö. Tog en sån där Taxirulle. Streamade lite Premier League när jag kom hem. Bra kul ju. Sen såg jag en dålig film "Jenniphers Body" senare på kvällen. Ja det var allt.

Söndag

Igår så studerade jag lite Matte E va. Sedan kom mina föräldrar runt 14-tiden för de hade skjutsat min syrra till flygplatsen i Bromma. Vi åkte och kollade runt lite i Sollentuna Centrum. Det är ju asnajs där ju. Sedan åt vi vid restaurangställe. Sedan handlade vi mat och därefter åkte vi till Löp för att släppa av mig. Resten av dagen streamade jag Premier League och studerade. Yeah.


Bild från Bosön när jag gjorde VO2-max testet. Jag, Smedhs och skidlandslaget

Nu blir det kvällsmat sen sova. Har ju sovmorgon imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0