Ludvika-helg

Är för tillfället hemma i Ludvika. Gött att vara här men drygt med transport hit. Var hos Mormor i sunnansjö ikväll och firade hennes 95-årsdag. Yeah 95 år. Det är en härlig ålder det. Kört lite långdist idag. 75 min. Imorn blire VO2 max på rullband. Ska nog köra den här klassiska stegen.

Denna helg krävs fysikplugg. Shiiiit. Prov på onsdag. Fett och stort prov.

Hade lite planering med Liss om träning i torsdags. Kommer bli mycket mängd fram till sommarn. Mer än jag är van vid.

Annars är det ju hyfsat chill.



En bok jag starkt rekommenderar

Ha en fortsatt trevlig helg / Glo

Kommentarer
Postat av: Rickard

Haha! Jag visste inte att Lasse Kronér hade gett ut en bok om mackor!

2011-01-29 @ 22:51:20
URL: http://www.rickardgunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0