Fullt ös va

I måndags var det back in school you now. Inget särskilt som hände. Sedan blev det dist 12 km på eftermiddagen för att jag hade ingen Fysik yeah. Därefter styrketräning med Edman. Fest!

Igår åkte jag och Blomberg längdskidor på Sollentuna GK. Ca 10 km blev det. För övrigt var jag ledig hela dan för jag hade ingen Fysik. Ha! På eftermiddan körde jag trröskel på bandet. Stege: 10min+8min+6min. 90s vila. Kul att köra kvalité igen men det var lite segt måste jag säga.

Idag har jag vart i stan hos kiropraktorn Vare för att kolla upp mitt problem med hålfoten. Det kändes bra efteråt tycker jag. Bättre än innan iaf. Hoppas att det ordnar upp sig nu. Han var riktigt bra kiropraktor kan nämnas. Rekommenderar honom. Sedan köpte jag nya skor på Adidas Store. Nya Adizero Tempo. Gryymt :)

Öhhh ikväll har jag distat och inte gjort särskilt mycket mer.....

Alau är tillbaka på löp också. Hela Bymade här på löp alltså. Synd att ingen mer vill blogga....

Men jag får önska om en god natt! 

 
St Peters kyrkan. Fläskigt värre. Har själv vart in där. Var även inne i kupolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0