Allmänt snack

Nu var jullovet slut. Dags för skola igen. Nice! Fast det är ju fint med lov. Jaja. Körde dist på rullband idag. Klassisk dist. Känns bra att ha kommit igång igen. Nästa vecka blir det lite kvalitétspass också. Blir asbra.

Skola igen alltså. Har pluggat lite Fysik på lovet och även matte E. Är väl snart prov i matte E. Det är inte lätt.

Nu är det iaf lite värme på rummet. Har ju på mitt element som jag själv köpt. Lite extra värme.

Har tagit hit mina längdskidor. Eller snarare är det min brorsas men de funkar lika bra. Har bara åkt ett skidpass i vinter hittills men ska nog försöka att åka lite mer. Är ju anmäld till Vasaloppet så jag får väl ösa på och åka lite om det ska bli av. Men det är ju chill. 9 Mil är väl en baggis? Nä det blir nog drygt. Åkte ju halvvasan förra året. Var jobbigt bara det.

Nu slår vi igen butiken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0