Plantar Farciit

... ja så heter det visst. Och det är tydligen det som jag fallit offer för. Jag som alltid propagerat för att att 9 av 10 skador går att undvika och att de endast visar på vederbörandes oförstånd och oförmåga till att förstå kroppens signaler.

Det står jag också fast vid. Samtidigt som jag vill påstå att jag drabbats av den 10:onde skadan - den som inte gick att undvika, den som bara kommer när man minst anar det, och när man minst vill det. 

Skit också. Att vara skadad och inte kunna löpa är verkligen botten. Att dessutom behöva cykla är ännu värre. Men, tiden läker alla sår, som det heter. Hoppas på att vara i gasen igen till Lidingöloppet.

 Plantar fasciit
Smärta i den lilla rackarns senan rakt under foten!


Olausson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0