Osäkerhet inför Skol-SM

Men yo!

Är inte helt kvitt min förkylning. Har dragit ut längre än vad jag trodde. Mycket tråkigt! Skit också! Jag som vill springa Skol-SM. Den enda tävlingen på hela året då man kan spexa till det. Plus att det är mitt SISTA Skol-SM också. Hoppas man kan vara med! Vill så gärna det. Men vill samtidigt bara springa om jag är frisk.
Nu gäller det att tänka positivt! Inte negativa tankar. Bara positiva.

Prov imorgon. Biologi B. Kommer att handla om cellen. Känner mig hyfsat påläst men biologi är inte bland de roligaste ämnena för min del. Snart ska vi iväg och handla färger till Skol-SM. Ska glädjas med de andra även om inte jag får måla på mig de vita och blåa färgerna. Återstår att se om jag är disponibel för tävling i helgen imorgon. 

HOPPAS DET!


Kom igen löpet! FUCK OFF NU kör vi!

MVH Gleimar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0