Lidingöloppet

Ey yoo!

Igår sprang jag väldens största terränglopp: Lidingöloppet. Måste säga att jag är hyfsat nöjd med min insats. Fick tiden 37,32. Hade gärna velat gått under 37 eftersom mitt pers är 37,01 och tvår år gammalt. Men är som sagt glad att jag kom i mål. Fick grisa i ordentligt för att äns klara mig runt. Var helt slut i benen sista 5-4 km. Kul att vara med iaf. Får träna upp mig mer så jag kan springa ännu fortare nästa år. Har ju inte haft så bra förutsättningar innan loppet heller med tanke på den sjukdoms/skadefyllda sommaren.

Efter loppet dorg jag och Sjöblom till O´learys i Sollentuna. Asnajs ju! Premierleague är bäst :D
Såg matchen Man City och Chelsea. Var sådär match. Den låste sig lite. Käkade revbenspjäll mkt gött. Senare på kvällen var jag med Markurell på bio. Vi såg The American. Riktigt kass var den tyvärr! Se den inte!

Idag har jag studerat, distat och sett på fotboll igen på O´learys. Denna gången med Smedhs. Vi såg på Newcastle mot Stoke. Det satt också en dryg ryss vid vårt bord som var rätt full och höll på och tjatade. Å fy fasen vad trött man blev på han. Man kunde inte hänga med i matchen alls. Han sade bla. att han var brorsa med en elitbrottare. Till slut drog han till baren så man slapp höra honom.

Ja det är ju hyfsat chill! West Ham vann ju i helgen också :)


Trevlig kväll / Gleimert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0