Jadå ALLIANS regering ffs!

Så jädra gött måste jag ju säga. Allians regering igen. Vad beror det på då? Vaför torskar de rödgröna igen? Hmm jo svaret är: Sverige är trötta på dem. De har styrt Sverige bra länge och de svenska invånarna vill inte ha tillbaka dem. Än så länge iaf. Det är orsaken till varför fler röstade på det blåa blocket det här valet än i det förra valet. Socialdemokraterna backade rejält. Anledningen: Mona Sahlin är partiledare. Det behövs en bra ledare för att leda ett stort parti. Orkar inte bry mig om politiken nu. Iaf för 3 år 11mån framåt.

Idag har jag varit på stan och käkat injera mde Medhane och Linda. Gött! Tråkigt att inga fler ville följa med bara.

Sprang tröskel idag. Gick hyfsat bra måste jag säga. Min form är dock inte på topp. På lördag blir det Lidingöloppet. Får se hur det går. Kan garantera att det kommer att bli grisdrygt!

Vi i trean hade också friluftsdag idag. Jag och Emil betade av den på 90 min. Asbra ju. Vi hann ju vara med på träningen dessutom. Nice ! :D

hareeeeee/// Gleimar, Gleimert, Gleimarius, Dantel Gletmar, Dan Glo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0