Ja men hörrni.....................Välkomna!Tröskelpass// Gleeeei

Tjaaaa! Men öööö hörrni.....................Välkomna!
Idag var det tröskel för min del. Dock hade jag ingen puls. Pulsklockan fick inte in någon puls. Skumt! Ska kolla upp det där. Annars lä jag köpa en ny pulsklocka. Kändes bra iaf. Vädret var väl inte det bästa men man ska väl inte klaga. Kul att vara igång igen. Snart Lidingöloppet då! :D Hoppas på pers men får ta det som det kommer. Har ju haft lite sisådär säsong så man ska väl inte sätta ribban alltför högt.

Har GRYMT med träningsvärk fortfarande sedan innebandyturneringen. Illa illa. Släpper nog snart. Gick sådär för mitt lag. Vi vann två matcher totalt och förlorade tre. Coacherna var lite för bra för alla lagen.

I morse körde jag, Maaaakus och NK våtvest. Hyfsat chill. Eller nja. Man är ju så jädra trött när man ska gå upp. Hursomhelst så gick passet bra och vi bestämde oss efteråt att vi ska köra våtvest varje torsdag morgon framöver. Fuck off nu kör vi säger jag bara!

Har anmält mig till högskoleprovet också. Kommer nog att bli svårt. Bra att göra det iallafall.

I helgen ska jag rösta också. Väldigt öööööhh trevligt!

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska iväg till Stinsen och kolla upp min pulsklocka.

              

Dags att rycka upp sig nu West Ham!
                                  



En liten historia ifrån en snubbe som jobbade med mig på ABB i somras:

Ja en helg när jag skulle gå ut på krogen så kom jag inte in för att jag var för full. Så jag sa till min kompis:
"Jag klättrar över stängslet". Då hade jag sagt det bara en centimeter ifrån vakten.
Så jag började klättra över stängslet ovetande om att vakten stod och kollade på.
Å 100 kilo Andersson rätt ner i backen. Plums sa det! Sedan sa vakten: "Ska du klättra över igen?"
Jag svarade: "Nej jag kan ta den vanliga vägen."

Ja jag får önska en fortsatt trevlig kväll. Ja det var väl bara det jag hade å säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0