Gleimar

Möte idag med "han med baskern" - Stickan. Mycket som skall göras inför för våran tävling på Rösjöspåret. Blir att jobba på en del. Mötet blev iaf lyckat och Stickan var kunnig så jag hoppas att det kommer att ordna sig.

Kört Distans idag. En klassisk sådan. 12 km. Har försökt att räkna lite fysik nu på kvällen. Svinsvårt måste jag säga.

Annars är det inte något särskilt som händer. Inte vad jag kommer på. Träningen rullar på som vanligt.

Igår spelade vi träningsmatch i H-hallen. Vi förlorade tyvärr men jag måste säga att vi spelade ut dem rejält under vissa perioder. Ser fram emot fotbollsturneringen. Jag är inte det starkaste kortet i laget men det är kul att vara med.

Ja det var väl bara det jag ville säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0