Gleeeeeeeiiiiii

Tjaaaaaa!

Har sprungit lätt dist idag. Kändes helt okej. Förkylningen är nog över nu. Var segt att inte tävla i helgen men så är det. Fick inta plats ifrån läktarposition. Många sprang bra i helgen och utklädnaderna gjorde sucée. Förutom i mankiniloppet.

Nu är dags att blicka framåt. Grundträning blir det för hela slanten och lite terräng i höst har jag planerat.

Snart är de ju val. Gött! Några här försöker bedriva någon form av valkampanj i kommunistisk anda. Gissa vilka? Bläääääääääääääääääääääääääää bläääääääää bläääääääää. Orkar inte höra på deras snack. Återstår att se dem lyckas. In my ass säger jag bara.

Ojoj vad är det jag hör kl 19,45 här på löpargymnasiet nurrå dårrå. Albin säger att det inte är någon mening med att ens försöka få till ett regeringsskifte. Håller med där.

Hare bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA! "In my ass att jag orkar lyssna på kommunisternas valtal" haha! Jag står vid din sida i vått och torrt kära högerbroder! Jag vet hur det brukar låta mellan valåren så jag kan bara tänkta mig vilket sjuuukt gnäll det måste vara om "att ta ansvar för andra, allmän gräddfil och återinförande av förmögenhetsskatten" (vad hände med sköt dig själv och skit i andra liksom?) HEJJA GLEIMAR!

2010-09-14 @ 21:17:22
Postat av: Glo

Det värmer otroligt mycket att du står på min sida :D Du saknas här för att dämpa snacket kring löpets "valkampanj". Ettkillarna verkar iaf stå på min sida!

2010-09-14 @ 21:30:52
Postat av: Glo

Det värmer enormt mycket att du står på min sida. Fuck off nu kör vi! :D

2010-09-14 @ 21:42:32
Postat av: Johanna

haha! Fuck of nu köööör vi! om alliansen vinner ska jag bjuda kommunistbröderna på tårta ;D

2010-09-16 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0