Deadwood och krasslig

Men tjenare. Nyss sett ett avsnitt av Deadwood. En bra serie måste jag säga. Har ju inte så mkt bättre för mig nu när jag har drabbats av det som många på löp redan fått nämligen förkylning. Inte så bra med tanke på att jag har planerat att tävla på lördag. Är iallafall nöjd över att jag fattade rätt beslut att vila idag eftersom att det känns värre nu. Hoppas att jag kan tävla på lördag iaf.

Finns ju lite skolarbete att ta itu med. Fysik B och Biologi B. Tunga grejer!

Det börjar snart bli dags för val. Är inte helt hundra på exakt vilket parti som jag ska rösta på.
Kommer at bli spännande.

Fria matcher i allsvenskan och superettan hela september månad kan jag informera läsarna om. GAIS har tyvärr inga bortamatcher här i Stockholm men det är ju kul att kolla på fotboll ändå. Faktum är att jag har nästan mer koll på fotbollsspelare än löpare. Men jag tycker ju att löpning är roligare förstås.

Projekt arbetet har haft kick off nu och närmare bestämt igår så hade vi ett informationsmöte. Fanns mycket att säga på mötet. Blir nog förmodligen långa Löpar IF möten i framtiden så förbered er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0