Tillbaka i Ludvika

Har tillbringat min Midsommar i i våran andelsstuga i Strömstad. Det var trevligt. Jag stod själv för underhållning dvs fiolspelning. Min bror och jag åkte ner med hyrbil eftersom att vi var tvungna att åka hem och jobba efter helgen.

Men det är fint cash. Har ju fått löneförhöjning förra veckan ;) Min nuvarande lön ligger på 107 kr/tim. Tidigare innan löneförhöjningen hade jag bara 77,50 kr/tim.

Investerade också en hel del när jag var nere i Strömstad. Köpte en axelremsväska, byxor och skor.  

Blev också sjuk strax innan vi åkte till Strömstad. Halsont! Men sånt är livet. Mår bättre nu iaf. Ska nog försöka att träna imorgon.

Är inte helt bra i baksidan än. Det är bättre men jag kan inte springa än. Tveksamt om det blir något Världsungdomsspel för min del. Vi får helt enkelt vänta och se.

Mitt tips gick ju tyvärr inte in. Ghana plockade Serbiens plats. Ska nog tippa på något annat tips innan VM tar slut.


Tazze ligger och steker på altanen

Hare brea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0