student 2010

Igår tog treorna på löpargymnasiet studenten! Fest, Yaho, Äntligen slut, jabadabado - nej, knappast.

Visst var det en roligt dag, men mycket mer sorgsen än vad jag hade tänkt mig. Man försöker glädjas med studenterna, men det är svårt när man betänker att dom inte kommer gå med oss nästa år.

Man brukar säga att gymnasietiden blir vad man gör den till - och i vårt fall har vi på löpet gjort den till det bästa som hänt mig - mycket tack vara alla härliga treor.

Vi kommer säkert att träffas lite här och där, men det känns ändå så ihåligt att dom inte längre kommer att finnas där, i frukosten, i skolan, på träningen, på middagen, när man borstar tänderna och i alla andra stunder.

Tur då att vi har ettorna (blivande tvåorna) kvar hos oss, en skön tröst.

Känn er saknade treor <3


gänget i portugal

Albin

Kommentarer
Postat av: Tomas

2010-06-05 @ 21:59:21
URL: http://twomas.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jag håller med, kommer sakna det livet stört mycket med allt som det innebär. Du har förgyllt min tillvaro albin:) <3

2010-06-05 @ 22:02:54
URL: http://twomas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hedra treorna genom att lägga upp de sista nomineringsfilmerna från löparskivan så att alla blir presenterade på blogen!

2010-06-05 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0