slå vad...

Är nu tillbaka till hemmet, internet och civilisationen och..  ..Askersund. Civilisationen.

I dagarna sex (i sex dagar alltså) har jag, far, fars far och Bosse slitit med att måla om våran utbyggda friggebod vid sommarstugan. Varmt så det räcker till har det varit. Tur då att havet inte ligger längre än 200m från tomten.

I måndags körde jag ett banpass på Påskbergsvallen (varberg), ur-klassiska 3*4*200. Det kändes riktigt bra. Märk väl kändes. Morgonen därpå när jag skulle komma på benen (sov på en madrass i vardagsrummet) bar inte vaderna mig. I två dagar har jag nu gått med dessa värkande och stelgutna vader. Spikskorna tar kol på mig! Jag klarar alltså inte av att springa ett helt pass i spikskor utan att i minst två dagar efteråt vanka fram som någon invalid pingvin. Att springa har inte varit att tänka på. Jädra skit.

På fredag är det Världsungdomsspelen. Planen är att köra 2000mH och 800 i P19. 

tjao på er

Albin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0