Gleimert

Har nu anlänt till Sollentuna. Kom hit vid klockan 17 och har hunnit med att handla, sett när Smeedhs tävlat på 400m och ätit i Sollentuna Centrum. Det känns som att man dras mot löpet hela tiden. Ska ju även hit nästa helg på Huddingespelen och på Sollentuna GP. Men löpet är ju trevligt :D

I helgen är det John, Karin, Therese med föräldrar, Johanna, Tomas, Schmeeds och Jag som har inkvarterat oss här på löp.

Ska springa 800m imorgon och sedan blir det 400m på söndag. Är grymt taggad och det ska bli as kul att få göra premiär för säsongen på dessa distanser. Känns som att det borde gå bra med tanke på mitt eminenta 1500m lopp i Eskilstuna. Det återstår att se! Kom gärna och kolla :) Även Blomman springer 800m imorgon. Dock är inte Albin och Markurell närvarande eftersom att de är och tävlar i England.

Dagarna har gått mycket fort måste jag säga sedan vi slutade skolan. Det är snart dags för sommarjobb på ABB på blockverkstan. Börjar redan på måndag och ska jobba där t.o.m. den första augusti har jag tänkt. Gött att få lite cash men samtidigt försvinner ju en del ledighet. Jag anser att jag kommer att tjäna i längden på att ha jobbat i sommar så därför har jag övervägt beslutet att sommarjobba även i år.

Nu har fotbolls-VM startat. Äntligen! Det var lite flopp måste jag säga för Frankrike som bara fick 0-0 mot Uruguay. Hade trott att Frankrike skulle vara bättre faktiskt. Tippade faktiskt idag också. Jag satsade 210 kr (fick 100 kr rabatt på insatsen) på att Tyskland och Serbien skulle gå vidare ifrån sin grupp. Serbien har ett starkt lag och de möter förutom Tyskland: Ghana och Australien. Om tipset går in vinner jag 290 kr. Inte illa va! ;)


Stafett-SM i Norrtälje. Även 800m imorgon.
Premiär för i år på distansen individuellt!

Jag får önska om en god natt och tagga till för morgondagen. Då smäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0