Gleimarius

Tjenare. Har suttit och kollat på lite Lost. Asbra ju! Cucirca är en grym hemsida måste jag säga.
Idag har jag jobbat som vanligt. Har varit lite struligt eftersom att jag tappade bort mitt instämplingskort igår. I och med detta så skulle jag inte kunna stämpla in och ut under hela tiden under hela sommaren.

Men som tur var när jag kom hem idag så låg kortet på bordet. Jag ringde genast upp min bror som var på tåget till Borlänge för att kolla på Peace and Love och han sade att kortet hade legat på köksstolen. Skumt! Här har man vänt upp och ner på hela huset och finkammat hela trädgården så ligger kortet på det nästan mest tänkbara stället: nämligen på stolen.

På jobbet idag har det varit hyfsat chill. Har suttit på en stol och tittat på när en robot jobbar och gjort ingrepp när roboten gör fel (händer ca 1 gång var 5:e minut). Har alltså varit mkt stolar inblandat idag.
Detta får mig att tänka på Enhörnalöparen Söderbergs stol och ett Anders Sjöström citat:

"Ja Masaru han har ju ingen miniräknare. Det är ju precis som om du skulle köra en bil med en stol utan en motor i."

Vad gäller tävlingsmässigt och träningsmässigt för den delen så kommer jag ej att delta på Världsungdomsspelen har jag bestämt mig för. Är inte helt bra i baksidan än och om man ska hålla på att vara skadad hela tiden då är det ju meningslöst och hålla på ju, som Ola säger.

Vad gäller träningen så är jag inte helt frisk så jag kan inte träna än. Har fortfarande ont i halsen. Skittråkigt!

I helgen är det iallafall Ludvika-festen här i Ludvika naturligtvis. Det är väl inte världens bästa artister som kommer men det får väl duga ändå. Vladi ska faktiskt uppträda också med några hip-hop snubbar. Spännande!

Ni får hare!

Bengt Nåjde
Bengt Nåjde och öööööööööööööööö å Tommy Persson

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0