Emil - sommarlov?

I torsdags var det skolavslutning, i fredags student tider. ändå har de följande tre dagarna vart de tre mest arbetssamma dagarna på nästan tre veckor för min del. 

I lördags var jag och marcus på stadion och funktionerade på sthlm marathon, igår var vi på samma ställe fast i mini format och idag har jag fått i uppdrag att lära den lokala slalomklubben att springa mycket jobbigare än att sitta på en onödig lektion.., imorgon är det även tävling i eskilstuna och nu är det lunch.

igår hann vi även med att åka på sanna mustonens studentuppvaktning i nykvarn, mycket delicata grillspett må jag säga, nästan bara det värt restiden.. kom hem vid nio och då var det dags att köra en 13km, oerhört skönt att köra så sent på kvällen måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0