Torsdag

Haj på er!

Har lite sent om sidor blivit inkallad som farthållare till Karlstad GP som går i eftermiddag. Det kan väll va kul, tänkte jag. Förutom arvodet för själva dragjobbet får jag ju njuta av lite trevlig live-friidrott samt träffa allt roligt folk som kommer vara på plats. Helt klart värt det!

Så snart bär det av mot Karlstad!
Efter det styr jag kosan vidare mot metropolen Ludvika för lite "ludvika-häng" fredag-lördag innan jag, troligen tillsammans med Guss och Augustin gasar vidare mot Gävle för att löpa 3000 på Valbo Games.

Så i dagarna fyra gör jag en liten norrut-turné; Värmland, Dalarna samt Gästrikaland (eller vart nu Gävle ligger!)

Måste packa nu, tjao
...eller det var inte riktigt sant. Ska dricka kaffe nu.  Sen packa.


Albin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0