summer 2010

Nu är det sommar på riktigt! Det märks på vädret. Det märks då man vaknar på morgonen och nästan önskar att det skulle varit skola! Jag bjude därför på några foton kameran hittils har förevigat the summer 2010.


Bosse, mamma och jag poserar på Getterön, Varberg.


Vacker klippa, men dålig kamera. också varberg.


Bosse och farfar på altanen till sommarstugan. Tårtan har jag bakat till farsans födelsedag!


Robin chillar i högsommarvärmen, med ett svalkande glas jordgubbssaft på magen. Kan vara den roligaste bild jag någonsin tagit!




Jag och Robin under äppelträdet!

GLAD SOMMAR!!!!!!!

Albin

Kommentarer
Postat av: sanna

visst är sommaren allt nostalgisk. vackert!

2010-07-14 @ 09:03:15
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0