Gleimert

Hejsan!

Kom nyss hem ifrån hem ifrån massören. Det börjar bli bättre med baksidan :D
Det var lite snett i ryggen också men  annars var det bra. Ska försöka att bli lite smidigare och hitta den rätta balansen när jag står och går. Yoga är bra för det. Man måste ju bara få tid och ork till att hålla på med det också.
Men det är som sagt bra. Hur som helst så var massören mkt kunnig och han rekommenderas av mig. Peter hette han förresten.

Har vart chill idag på jobbet också. Har suttit och kollat på när roboten jobbat. Läser tidning under tiden. Mest fotbollstidningar. Det är asgött :)

Idag börjar Ludvika-festen! Ska inte gå dit idag med tanke på att jag jobbar imorgon. Linda Bengtzing skulle spela ikväll hörde jag. Hade gärna gått om det inte skulle vara så sent. Hon och resten av de större artisterna skulle spela runt kl 22. Men imorgon ska jag gå dit!

Ska testa att jogga lite lätt på gräset. Är ju inte helt bra i halsen än. Tyvärr. Får hoppas att jag blir frisk till 
Löp-lägret.

Det var ju synd att det skulle bli så här med benet och förkylning på det nu när man var i bra form samt att säsongen just dragit igång. Men det är inte så mycket att göra åt. Man får sluta älta det som har varit och gå vidare helt enkelt.


Midsommarfirande i Strömstad. Här sitter jag och Johan
och chillar av.




Dans runt stången.

Foto: Hans Gleimar

Jag får önska om en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0