Daniel Gleimar - IS BACK ON TRACK MF!

Fuck off nu kör vi!

Nu har jag tagit en rejäl bloggpaus kan man väl säga. Har inte varit ett dugg motiverad till att blogga när jag inte har kunnat träna och har dessutom gjort mkt så att jag inte hunnit att blogga. Skit samma! Där är väl här vi befinner oss nu dårå.

Har kommit igång med träningen denna vecka. ÄNTLIGEN
Är helt frisk. Asbra. Medicinen hjälpte lyckligtvis :))))))))))))))))

Marcus är på besök. Han är nästa besökare sedan Albin var här. Och mer kommer det. Blommis anländer imorgon vid kl 22.
Det blir asskoj. Fler löpare kommer också har jag hört. Fint att alla vill besöka Ludvika!

Ska blogga mera imorgon!

Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0